Teamleider van het jaar 2024

Teamleider van het jaar word je niet zo maar. Omdat je in je rol en in het bijzonder in relatie tot het thema ‘Let’s Connect’ een voorbeeld bent voor anderen, kan jij genomineerd worden door collega’s, vakgenoten of je leidinggevende.  Daarna bepaal jij uiteraard zelf of je wel of niet mee wilt doen aan deze verkiezing. Om je een beeld te geven van wat je hiervan kunt verwachten, hebben we het proces in grote lijnen uitgetekend.

Wat kan je in ieder geval verwachten?

  • We gaan zeker ook aan jou vragen waarom jij vind dat je inderdaad de teamleider van het jaar bent;
  • We gaan je ‘connecten’ aan andere kandidaten, omdat het leuk is om dit proces te delen én nu alvast verbindingen aan te gaan die ook na deze periode waardevol (of gewoon gezellig) kunnen blijven;
  • Door een (online) groepsopdracht komt ook het thema Let’s Connect weer terug, een teamleider is immers altijd onderdeel van een groter geheel;
  • Jury bezoeken op jouw werklocatie;
  • Het event op 3 oktober waarbij alle genomineerden meer dan welkom zijn ook al zijn zij geen finalist geworden.

In alle fases van het proces maken we foto en video materiaal, enerzijds voor de jury om terug te kunnen kijken maar ook om in stukken te delen tijdens het event. Op die manier willen we de aanwezigen deelgenoot maken van jullie reis.

We proberen de kandidaten zeker ook al voorafgaand aan het event live bij elkaar te brengen maar zijn ook realistisch: agenda’s zijn snel vol. Daar houden we mee door ook programma onderdelen online te doen.

Selectiecriteria

Teamleiding draait om nieuw leiderschap, om verbinding en om je team elke dag beter te maken. Inhoudelijk spelen deze thema’s daarom een belangrijke rol in het event.

Hoofdthema: Let’s connect / verbinding

Sub thema 1: Stakeholdermanagement

Sub thema 2: Leiderschap

Sub thema 3: De klant en het vakgebied

Aanmelden kandidaat

Even voorstellen: De vakjury

Bram ter Laak

Bram ter Laak

Vakjury lid Bram ter Laak Ik ben Bram ter Laak, 36 jaar oud wonend in Amsterdam. Ik werk bij Budget Thuis als Operations Manager Energie. Binnen Budget Thuis ben ik verantwoordelijk voor de afdeling klantenservice van ons merk Budget Energie. Ik ben van mening dat als je mensen vrijheid geeft ze verantwoordelijkheid zullen nemen. In…

Maarten-Oosterhof

Maarten Oosterhof

25 jaar loop ik al rond in de wereld van klantcontact. In verschillende rollen. Trainer, Quality-coach, Manager, Directeur en..teamleider! En in alle rollen heb ik gezien waar je de meeste impact hebt op de uiteindelijke klanttevredenheid. En dat is in de rol als Teamleider. Je bent de spil waar alles om draait, je bent het aanspreekpunt voor…

Manouk van Roest

Manouk van Roest

Graag stel ik mij voor aan jullie. Ik ben Manouk van Roest, 29 jaar en wonend in het mooie Breda. Met veel plezier ben ik teamleider van het Customer Support team van TUI Nederland in Rijswijk. Samen met de Customer Support teams in Enschede en Curacao zijn we één groot team. We houden ons bezig…

Mark Janssen

Mark Janssen

Al meer dan 23 jaar met hart en ziel werkzaam in de klantcontactindustrie. Mijn carrière begon bij facilitaire contact centers, waarna ik diverse softwarebedrijven heb geadviseerd over hun klantcontact en op welke wijze onze oplossingen hun processen kunnen ondersteunen. Vervolgens heb ik bij een grote telco de leiding gehad over de afdeling kwaliteit en verbetering….

Stephen-Goldman

Stephen Goldman

Mijn naam is Stephen Goldman en ik werk bij Coniche als Commercieel Directeur. Binnen Coniche verken ik samen met mijn sales collega’s de markt, geven we klanten advies en ondersteunen we onze klanten met onze specialisten in klantcontact. Het is bijzonder om elke dag met deze specialisten te werken en zo Nederland samen steeds klantgerichter…

Yvonne-de-Keijzer

Yvonne de Keijzer

Ik ben Yvonne de Keijzer. Met een hoop energie werk ik elke dag aan het klantgerichter maken van Nederland. De dynamiek hierin in de driehoek mens – organisatie – technologie geeft elke keer weer nieuwe invalshoeken om te kijken wat we anders, slimmer en beter kunnen doen óf wat we moeten vergroten om met wat…