Maarten-Oosterhof

25 jaar loop ik al rond in de wereld van klantcontact. In verschillende rollen. Trainer, Quality-coach, Manager, Directeur en..teamleider! En in alle rollen heb ik gezien waar je de meeste impact hebt op de uiteindelijke klanttevredenheid. En dat is in de rol als Teamleider. Je bent de spil waar alles om draait, je bent het aanspreekpunt voor je team, geeft richting en vertaalt strategie naar de mensen die elke dag klanten spreken. In die rol kan je het klantgerichte succes van organisaties maken of breken. Weten is 1 maar uitvoeren, iedere dag weer, is heel wat anders.

Maar hoe doe je dat? Hoe vul jij je rol in als teamleider? Wat zijn je kwaliteiten en hoe zet je anderen in jouw organisatie in om samen het beste resultaat te bereiken? Hoe verbind je jouw mensen aan de organisatie én aan de klanten?

Daar let ik als Jurylid op.

Mijn naam is Maarten Oosterhoff, vader van Tim, Partner van Mique en gepassioneerd voor klanten en klantgerichtheid. Als interim-manager heb ik in heel veel keukens mogen kijken. Gezien wat wél werkt en wat niet werkt. Of het nu een snelle innovatieve omgeving als bv Booking.com is. Of juist in de zorg. Bij klassieke organisaties als Remeha, Eneco, Essent en Vattenval, of bij relatief nieuwe organisaties als vidaXL en Bugaboo. Deze ervaringen neem ik mee en draag ik graag over. In al mijn rollen zet ik verbinding centraal, verbinden van klanten aan organisaties, teams aan elkaar, manager aan teams, verbinding met jezelf en verbinding met vakgenoten. Dat laatste vul ik ook in als bestuurslid bij CCMA, een verenging vóór en dóór klantcontact professionals.

Ik kijk er naar uit om geïnspireerd te worden en te leren van alle teamleiders die zich aanmelden voor de Teamleider van het Jaar verkiezing!