Al meer dan 23 jaar met hart en ziel werkzaam in de klantcontactindustrie. Mijn carrière begon bij facilitaire contact centers, waarna ik diverse softwarebedrijven heb geadviseerd over hun klantcontact en op welke wijze onze oplossingen hun processen kunnen ondersteunen. Vervolgens heb ik bij een grote telco de leiding gehad over de afdeling kwaliteit en verbetering. Momenteel ben ik werkzaam bij een zorgverzekeraar als Expertleider Klantdialoog.
Mijn focus ligt volledig op onze leden. Enerzijds ben ik verantwoordelijk voor het optimaliseren van processen, waaronder quality management en klachtenafhandeling. Anderzijds houd ik me bezig met het bevorderen van de ledentevredenheid, in mijn rol als tNPS evangelist.
De klantcontactwereld is voortdurend in ontwikkeling. Transacties worden steeds vaker gedigitaliseerd, waardoor de resterende live contacten steeds belangrijker worden. Deze ontwikkeling draagt bij aan de professionalisering van het werkveld.
Omdat ik me enorm betrokken voel bij de klantcontactbranche, zet ik me graag in als jurylid. Met mijn brede ervaring en kennis kan ik een waardevolle bijdrage leveren aan de beoordeling van de inzendingen.